Galenskap

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna - 31 januari 2011 23:00

        

  

       

- Jeffree Star

- Marilyn Manson

- Henrik Berggren

- Smink

- Stjärnor

- Bd poppare/pandor/pop (får bli två bilder på det bara för att liksom..)

- Becca

- Glitter

Av Johanna - 31 januari 2011 15:00

Idag fyller pappsen min hela 43 år! Grattis gamling!


Idag åkte pappa till Posten och hämtade ut min kamera! Det blev en Nikon D90, hihi. Har dock inte orkat packa upp den ur kartongen än, inte orkat packat upp en endaste liten sak för jag är helt yr och mår inte så värst bra. Troligtvis syrran som smittat mig.. Inte okej! Så länge jag bara är yr, mår illa och har ont i magen och inte spyr så är det helt okej för mig! Huhu. Men ska återgå till att försöka sova, ciao.

Av Johanna - 30 januari 2011 15:53

Först och främst saknar jag sommaren 2009. Det var så mycket som hände då. Träffade nytt, fint folk som jag brukade träffa en hel del inne i stan. Var på Metaltown och fick se bästaste Marilyn Manson live för första gången. Blev kär. Återfick kontakten med vissa personer. I helhet var det ett rätt fint år. Men sommaren var så himla underbar.


Saknar också 14 maj 2010, då jag träffade Noelia för första gången. Hennes basketlag skulle komma hit till Göteborg över en helg för att vara med på en cup. Då passade vi på att ses när dom skulle åka till Frölunda för att spela en match.


Pier Pressure 2010 saknar jag rätt mycket också, då jag äntligen fick träffa Tekla för första gången efter att ha haft kontakt med henne via sms, bilddagboken.se och MSN i över 5 år!


Men det som jag saknar mest av allt, det är nog när jag och Katta åkte upp till Norrköping och såg när finaste Henrik Berggren uppträdde. Den kvällen var så fin. Så magisk. Alldeles underbar.

Av Johanna - 29 januari 2011 14:09

 

 

 

 

 

Av Johanna - 29 januari 2011 14:00

Mitt favoritställe är mitt rum. Där kan jag stänga in mig själv från omvärlden, där kan jag få vara för mig själv, där kan jag stänga in mig med hög musik och drömma mig bort. Mitt rum är min lilla fristad.

Av Johanna - 28 januari 2011 18:15

Jag är mest rädd för...;

  • Spindlar
  • Ormar
  • Höjder
  • Fåglar
  • Att gå ensam när det är mörkt ute
Av Johanna - 27 januari 2011 21:00

 

 

 

Den som säger att det inte lönar sig med att tjata på sina föräldrar har fel, fel, fel!

Efter mycket om och men har mamma äntligen gett efter och låter mig äntligen köpa mig en systemkamera! (För pengarna som jag fick av mormor för nåt år sedan då hon och Åke vann på Postkodsmiljonären)

Så ska kika runt lite på nätet nu till helgen. Redan bestämt mig för en Nikon, vet bara inte vilken. Lutar mest åt D90 eller D3000 men får se!

Äntligen ska jag få köpa mig en riktig systemkamera. ÄNTLIGEN!

Av Johanna - 27 januari 2011 20:52

Första gången jag såg Harry Potter och de vises sten fick jag madrömmar flera kvällar efteråt, hahaha!

Okej, det var för snart 10 år sedan, då jag bara var 6 år, men ändå..

Ovido - Quiz & Flashcards