Galenskap

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Funderingar

Av Johanna - 24 april 2011 21:21

 

För några månader sedan skrev jag ett brev till en mycket speciell person. Dagen efter postade jag det. Igårkväll insåg jag att det var som ett slags farväl. Jag kommer aldrig träffa honom igen. Jag kommer aldrig träffa honom igen. Jag kommer aldrig träffa honom igen. Konstiga tanke. Hemska tanke. Men tänk om det verkligen är så? Men jag kommer aldrig glömma dig, Mirakelpojken min.

________________________________________


Jag och mamma tog bussen in till stan tidigt på morgonen. Växlade in mina danska pengar som jag haft liggandes i rummet sen femte klass. Fick 191 kr för det! 

Mamma köpte mig en ny bikini, tights och underkläder. När vi skulle börja gå mot busshållplatsen hälsade Martin från bandet Into The Sky när vi gick förbi varandra. Blev aningen förvånad faktiskt, inte trodde jag att han känner igen mig. Jag har ju aldrig riktigt pratat med honom, bara sett hans band på Partillerocken och Meeths ett x antal gånger.

Vad jag har gjort sen vi kom hem från stan vågar jag inte svara på. Jag vet faktiskt inte. Hade planer som jag tydligen inte följde. Antar att det bara är skönt att ta det lugnt nu innan skolan börjar på tisdag igen.

 
 
Malin

Malin

25 april 2011 21:40

Sv: Du vet, raring, jag är olaglig av mig och ladda ner de tre jag kunde hitta. (a)

Honey, vi får ta & snacka om det där.. <3

http://starsplash.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 19 oktober 2011 17:11

       

Av Johanna - 7 oktober 2011 23:44

 

Av Johanna - 23 september 2011 08:34


Av Johanna - 9 september 2011 15:48


  

Av Johanna - 8 september 2011 21:05

 

Ovido - Quiz & Flashcards