Galenskap

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Johanna - 7 november 2010 21:29

 

 

 

Idag har jag, Pernilla, Nadja och Jennie var't och testat cheerleading vid Frölundaborg.

Aldrig mer gå i mjukiskläder och vara osminkad när jag åker buss. Aldrig! Hatar det. Seriöst. Haha, bara för det så träffade jag My och Ellen vid busshållplatsen när jag skulle möta upp tjejerna. Ellen säger varenda gång vi ses att hon tycker att jag är för himla söt. Till och med idag, haha.

"Alltså, du är bara för himla söt. Till och med när du är osminkad är du sååå gullig! Och jag menar det verkligen! Okej, jag brukar gå fram till folk när jag är onykter och säga hur söta dom är, men jag är fan spiknykter just nu och.. fan vad söt du är!"

Självaste träningen var då rätt kul. Dock gjorde vi mycket kullebyttor, man skulle stå på händer, hjula osvosvosv, ah allt sånt som jag är urusel på! Men som sagt, det var rätt kul ändå. Ahjuste! Vi fick använda poompooms! Hahah! Astufft ju.

Har förjävla ont i ryggen och handlederna nu i efterhand. Och lär få rejäl träningsvärk imorgon.

Och killen som började prata med mig och Nadja på spårvagnen påvägen hem var lite småläskig.

Idag är det sista lovdagen. Sen är det prao i två veckor som gäller..

Ovido - Quiz & Flashcards