Galenskap

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Pityriasis Rosea

Av Johanna - 30 november 2010 19:40

Passade på att gå till skolsyster idag under spanska lektionen imorse.

Både Åsa och skolsystern för lågstadiet undersökte mig.

Har Pityriasis Rosea, eller Medaljongsjukan som man också kallar det. Vilket är nåt virus av nåt slag. Man vet fortfarande inte vad det är som orsakar det. Det finns i alla fall ingen behandling för det, förutom vissa salvor som bara underlättar klådan. Prickarna kommer alltså försvinna av sig själva, om sisådär.. sex till åtta veckor(!!!). Kul att behöva gå runt med massvis med röda prickar(som jag fått på mage, rygg, armar, ben, hals osvosvosv)i så många veckor, jättekul..


Annars så..

På musik lektionen skulle vi mixa ihop egna låtar. Askul!

Ska lätt fortsätta med Garageband hedanefter. M-hm.


Ge mig pengar så jag kan köpa kläder Gina Tricot och smink från Make Up Store?

 
 
sofie

sofie

30 november 2010 20:04

hej! sofie heter jag :D jag har min egna blogg på nattstad.se. www.nattstad.se/sofiecesarino heter den.
man tjänar pengar genom att blogga där, 1 öre per sidvisning. det är som en vanlig blogg bara att du får pengar :) vill du anmäla dig där så anmäl dig på http://www.nattstad.se/blogga?r=681331 . eller så går du in på min blogg www.nattstad.se/sofiecesarino och röstar på veckans bloggg. eller så gör du båda och? ;) haha , tack för mig. puss!


fin blogg dock!!

http://www.nattstad.se/sofiecesarino

 
nadja

nadja

2 december 2010 09:34

fin blogg. :')

http://nadjafrias.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 19 oktober 2011 17:11

       

Av Johanna - 7 oktober 2011 23:44

 

Av Johanna - 23 september 2011 08:34


Av Johanna - 9 september 2011 15:48


  

Av Johanna - 8 september 2011 21:05

 

Ovido - Quiz & Flashcards