Galenskap

Alla inlägg under november 2010

(:

Av Johanna - 23 november 2010 19:36

Idag efter skolan åkte jag och Nadja in till Allum en snabbis. Köpte en ny borste och Nutrilett produkter(kunde inte vänta tills nästa månad).

Så har tjockat mig lite extra idag, passat på att äta choklad i mängder! Med tanke på att från och med imorgon så får jag knappt äta nåt förrutom Nutrilett produkter, fast det är bara för en vecka eller två.. Men ändå.


Var på öppet hus hos Munkebäckgymnasiet idag. Rätt värt faktiskt. Och på torsdag blir det att besöka Cybergymnasiet!


Ska svara på Melindas brev och sedan försöka göra lite matte. Och sen kolla på Desperate Housewives, m-hm.

Av Johanna - 22 november 2010 17:32

~ That it's the people who loved you most,

who could hurt you most.

Av Johanna - 22 november 2010 10:43

Är i skolan. Har spanska. Lika tråkigt som alltid, ja0.

Förut när vi hade SO kom Agne för att han ville prata med mig. Jag trodde att jag hade gjort något, men nä. Han frågade fall han kunde få använda min engelska uppsats som jag gjorde i åttonde klass, om en annan elev här på skolan kunde få använda den som en uppgift och översätta den. Sa givetvis ja, för jag har ingen direkt anvädning för den såatteh.. Ah. Trevligt..

Men måste sluta nu, måste faktiskt arbeta en aning nu, huhu.

Av Johanna - 21 november 2010 16:12

~ Never regret anything,
Because at once time it was exactly what you wanted. 

Av Johanna - 20 november 2010 23:18

 

 

  

          

Foto · Musik
Av Johanna - 20 november 2010 22:48

Jag och Katta vaknade halv ett idag.

När vi kollade ut genom fönstret fick vi en mini-hjärtattack, det hade snöat förjävla mycket under natten. Usch!

Vi tog på oss mjukiskläder och gick en promenad innan frukosten. Mysigt döööh!

Sen kollade vi färdigt på en film som vi inte orkade se klart igårkväll/i morse.

Å så efter ett x antal timmar tog vi tåget in till stan, tog bussen till Partille och väntade på att Partllerocken skulle börja.

När allt väl började träffade vi bl.a. tvillingarna Sofia och Pernilla, Joanna, Rebecka, JoJo, Patrik, Ivan, Sandra och Kinesbarn/Emelie. 

Into The Sky var förjävla bra, bättre än sist faktiskt. Dock gick dom inte vidare i tävlingen..

Av Johanna - 19 november 2010 20:23

Sitter hemma hos Katta.

Var inne i stan en stund förut. Då gick vi till Lisebergshallen och träffade Jocke, Michelle och några fler som stod o köade till Bullet For My Valentine.

Förövrigt så har vi precis stekt hamburgare. Värsta big mama hamburgarna ju!

Sitter i Kattas säng och kollar på medan hon blandar drinkar.

Sen ska vi kolla på Tjenare Kungen. Asnajjjs!

Resten av kvällen kommer bergis bestå av musik, dans, fler filmer och mer drinkar.

Party party party!

Av Johanna - 18 november 2010 21:24

Hm. Okej då, jag bytte header ändå. Bara för att Malin, min käraste man, erbjöd sig att göra en. Hihi.

Och så passade jag på att ändra färger osvosvosv på självaste bloggdesignen också. Byebye rosa/svart, hejhej svart/vit!

Får se hur länge det här håller i sig, kan vara så att jag byter tillbaka igen, för tycker redan att det är rätt trist utan det rosa. Heh.


Sista praodagen hos Svenska Mässan imorgon!!!

Ovido - Quiz & Flashcards