Galenskap

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna - 18 november 2010 18:19

  

  

  

  

 

Av Johanna - 17 november 2010 20:06

  

Bytt från kalaspuff(.bloggplatsen.se) till weareunderground(.bloggplatsen.se)!

Efter mycket om och men så bestämde jag mig för att ha kvar samma header. Har varken bra program på datorn till att fixa en ny eller skillz till att göra bra/fina headers såatteh.. ah.. ändrade bara lite på texten dårå.

 

Well, well..

 

Att beställa hem några 88 eller 120 paletter från Tradera skulle allt sitta finfint.. M-hm! Får bli av någon gång i början av 2011.

Och jag funderar på om jag ska klippa av en bit av håret och se hur det är att vara korthårig en period? Tveksamt, men varit rätt så långhårig under hela mitt snart 16 åriga liv så är sugen på något nytt.

btw, idag är det 5 månader kvar tills jag fyller 16.

Av Johanna - 17 november 2010 18:04

Min dröm sen flera år tillbaka är att lära mig spela gitarr,

och antingen joina ett band eller starta ett eget.

Kunna leva för musiken. Leva livet liksom.

Därför sitter jag klistrad framför datorn dag efter dag för att kunna hitta ett bra ställe där jag kan ta gitarrlektioner.


Fast just nu bör jag sluta dagdrömma om ett rockstar liv och ska nog sitta o fundera på ett vettigt, nytt namn till bloggen. Det lutar mest åt en låttext. 

Fast först.. mat!

Sedan får jag se fall jag kan fixa ihop en ny header och göra om bloggen lite grann.

Håll utkik!

Borde vara fixat om ett par timmar, eller imorgon kväll. Hihi.

Av Johanna - 16 november 2010 19:41

Kom precis ut ur duschen. Tränat med mami för första gången på fleera veckor. Hej (extrem) träningsvärk imorgon!

Annars så.. flyger dagarna förbi. Nä, skoja. Praoar ju fortfarande hos Svenska Mässan såatteh.. Bara tre dagar kvar!

Måste snart åka in till stan och kika i olika Second hand butiker, seriöst. Är för himla sugen på det. Av någon anledning.

Knappt börjat med engelskaläxan som man ska lämna in måndag.. eller tisdag.. vilken dag det nu är. Liksom haft hela lovet på mig och nu under praoveckorna, men nä. Men ska väl börja med det.. Snart. Nån dag.

Ahjuste, ska nog byta namn på bloggen snart. Tror jag. Funderar på't! Och då kanske det blir en ny header också. Fast bara kanske.

Av Johanna - 15 november 2010 19:19

But now it's hard to see
Through a fog of memories

But I remember
When we were winning


Av Johanna - 14 november 2010 16:48

Sitter i sängen med laptopen i knät. Har på mig en marinblå, stickad tröja från Gina Tricot som jag aldrig använt innan. Klias som satan, men mysigt ändå.

Bara suttit och kollat på TV sen jag vaknade vid halv tolv. Fram tills nu.

Inte ens orkat borsta håret. Är trött fastän jag la mig runt ett igårkväll/imorse och vaknade vid halv tolv.

Praon börjar imorgon igen. En vecka till. Sedan är det skola igen, efter tre långa veckor.

Vill bara sova just nu.

Fan. Minnena om stryptagen börjar komma tillbaka. Fan. Varför?

Av Johanna - 13 november 2010 16:56

Kom hem från Allum för ett par timmar sedan. Hittade givetvis inte den toppen från JC som jag tänkt köpa.

Men hittade lite andra saker istället, m-hm. Men ska ändå dra till Pop Boutique så fort jag fått pengar igen, dom verkar ha en hel del fina kläder där ja.

När jag får min månadspeng under decembermånad ska det gå till Nutrilett's shake och sådant. Som en ny start på 2011 så ska jag försöka gå ner ett par kilo. Vet inte hur länge jag sagt det, men det är dags att det verkligen blir av. Sådetså. På tal om december, det är snart dags att börja köpa julklappar.. På tal om jul, så.. idag drack jag julmust för första gången i år. Asgott!

 

Av Johanna - 12 november 2010 18:15

  

Ska se fall jag hittar den när jag åker en snabbis till Allum imorgon.

Annars får det bli att åka till Pop Boutique nån dag och köpa en liknande.

Ovido - Quiz & Flashcards